BMW 2 Reeks Cabrio, weergave in beweging

EEN NIEUWE DEFINITIE VAN VRIJHEID.

De BMW 2 Reeks Cabrio.

EEN NIEUWE DEFINITIE VAN VRIJHEID.

De BMW 2 Reeks Cabrio.

EEN NIEUWE DEFINITIE VAN VRIJHEID.De BMW 2 Reeks Cabrio.

De look: adembenemend mooi. Het karakter: vrij zonder grenzen. De BMW 2 Reeks Cabrio is een toonbeeld van sportieve vrijheid en verfijning. De combinatie van een dynamisch design, krachtige aandrijfsystemen en een exclusieve uitrusting in een vernieuwd interieur opent nieuwe horizonten van rijplezier zonder grenzen. De sportiefste cabrio in zijn klasse laat er geen twijfel over bestaan hoe aanlokkelijk onafhankelijkheid kan zijn.

BMW 230i Cabrio:
Brandstofverbruik in l/100 km (gecombineerd): 6,4–6,2
CO2-emissie in g/km (gecombineerd): 147–141

Read more

ONAFHANKELIJKHEID IN HAAR MEEST AANGRIJPENDE VORM.

De highlights van de BMW 2 Reeks Cabrio.

BMW 2 Reeks Cabrio, exterieur

COMPROMISLOZE ESTHEET.

BMW 2 Reeks Cabrio, interieur

DE COMFORTZONE IN.

BMW 2 Reeks Cabrio, kap

OPEN MINDED.

BMW 2 Reeks Cabrio, rijdynamiek

GRENZELOOS DYNAMISCH.

BMW 2 Reeks Cabrio, exterieur

COMPROMISLOZE ESTHEET.

Het exterieur van de BMW 2 Reeks Cabrio.

BMW 2 Reeks Cabrio, interieur

DE COMFORTZONE IN.

Het interieur van de BMW 2 Reeks Cabrio.

BMW 2 Reeks Cabrio, kap

OPEN MINDED.

Bij een snelheid tot 50 km/u kan het dak volautomatisch worden bediend en wordt de hemel de enige grens.

BMW 2 Reeks Cabrio, rijdynamiek

GRENZELOOS DYNAMISCH.

Rijdynamiek en efficiëntie van de BMW 2 Reeks Cabrio.

De sportieve eigenschappen van de BMW 2 Reeks Cabrio maken zijn verschijning nog opvallender en presenter.
OLIVER HEILMER, HEAD INTERIOR DESIGN BMW WAGENS

STERKE STATEMENTS.

Het design van de BMW 2 Reeks Cabrio.

De eerste indruk: vrijheid en voorwaartse drang. De unieke designtaal van de BMW 2 Reeks Cabrio straalt lichtheid en elegantie, kracht en inspiratie uit. De scherpere, nog sportievere voorkant zet samen met de geopende stoffen kap en de atletische schouderlijn een esthetisch uitroepteken. Met het dak gesloten is de rijervaring niet minder fascinerend – het stijlvolle interieur overtuigt met een dynamisch design, hoogwaardige uitrusting en duidelijk verbeterd geluidscomfort.
BMW 2 Reeks Cabrio zijaanzicht in beweging
BMW 2 Reeks Cabrio, modelnaam aan de achterkant
BMW 2 Reeks Cabrio, design voorkant
BMW 2 Reeks Cabrio, driekwart achteraanzicht
BMW 2 Reeks Cabrio, cockpit
BMW 2 Reeks Cabrio, zijdeurbekleding
BMW 2 Reeks Cabrio, design voorkant

BMW 2 Reeks Cabrio zijaanzicht in beweging

BMW 2 Reeks Cabrio, driekwart achteraanzicht

BMW 2 Reeks Cabrio, modelnaam aan de achterkant

BMW 2 Reeks Cabrio, cockpit

BMW 2 Reeks Cabrio, zijdeurbekleding

BMW 2 Reeks Cabrio, driekwart vooraanzicht

DE BMW 2 REEKS CABRIO.

Brandstofverbruik en CO2-emissie.

  • BMW M240i Cabrio:
    Brandstofverbruik in l/100 km (gecombineerd): 7,6
    CO2-emissie in g/km (gecombineerd): 173–172

    BMW 230i Cabrio:
    Brandstofverbruik in l/100 km (gecombineerd): 6,4–6,2
    CO2-emissie in g/km (gecombineerd): 147–141

    BMW 220i Cabrio:
    Brandstofverbruik in l/100 km (gecombineerd): 6,2–6,1
    CO2-emissie in g/km (gecombineerd): 142–139

    BMW 218i Cabrio:
    Brandstofverbruik in l/100 km (gecombineerd): 6,5–6,3 [6,3–6,1]
    CO2-emissie in g/km (gecombineerd): 148–144 [143–139]

    De gegevens over brandstofverbruik, CO2-emissie en stroomverbruik worden berekend op basis van de voorgeschreven testprocedure VO (EU) 715/2007 in de geldende versie. De gegevens hebben betrekking op een wagen in standaarduitvoering in België en Luxemburg. De waarden houden rekening met verschillen in de gekozen velg- en bandenmaat en de optionele extra uitrusting van het gekozen model.

    Meer informatie over de officiële CO2-uitstoot en brandstofwaarden van nieuwe personenwagens is opgenomen in de "Gids CO2", die gratis te verkrijgen is in elk verkooppunt of bij de Federale Overheidsdienst Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu, Directoraat-Generaal Leefmilieu (Victor Hortaplein 40 bus 10 te 1060 Brussel).

    De waarden zijn reeds op basis van de nieuwe WLTP-testcyclus berekend en voor een betere vergelijkbaarheid omgerekend naar NEDC. Bij deze modellen kunnen voor het berekenen van belastingen en andere voertuiggerelateerde heffingen die (ook) rekening houden met de CO2-emissie andere dan de hier vermelde waarden gelden.