Technische gegevens van de BMW iX1.
Type aandrijving |
Volledig elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) |
150 (204) |
Koppel in Nm |
250 |
Transmissie |
Automatische 1-versnellingsbak |
Aandrijving |
Voorwielaandrijving |
(Nominaal) vermogen/30 minuten vermogen in kW (pk) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Nominaal) koppel in Nm |
250 |
Acceleratie 0–100 km/u in s |
8,6 |
---|---|
Topsnelheid elektrisch in km/u |
170 |
1 | |
---|---|
CO₂-emissie gecombineerd WLTP in g/km |
0 |
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Elektrisch rijbereik WLTP in km 2 |
431–473 |
Passeergeluid in dB(A) |
66 7 |
3 | |
---|---|
Accucapaciteit in kWh |
64,8 |
Bijgeladen elektrisch rijbereik bij 10 minuten High Power Charging in km 3 |
132 - 152 |
Maximaal laadvermogen AC in kW |
11 / 22 4 |
Laadduur AC 0–100% in uur |
6:30 / 3:45 4 |
Maximaal laadvermogen DC in kW |
130 |
Laadduur DC 10–80% in minuten |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Lengte in mm |
4.500 |
Breedte in mm |
1.845 |
Hoogte in mm |
1.616 |
Breedte inclusief spiegels (bestuurder/passagiers kant) in mm |
2.104 |
Wielbasis in mm |
2.692 |
Leeggewicht voertuig in kg 5 |
1.940 |
Toegestaan brutogewicht in kg |
2.435 |
Laadvermogen in kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Optioneel geleverd met ondersteuning voor aanhangwagenbelasting, geremd, tot 12% / trekhaak download in kg 6 |
750 / 75 |
Koffervolume in l |
490–1.495 |
Type aandrijving |
Volledig elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) |
150 (204) |
Koppel in Nm |
250 |
Transmissie |
Automatische 1-versnellingsbak |
Aandrijving |
Voorwielaandrijving |
(Nominaal) vermogen/30 minuten vermogen in kW (pk) |
150 (204) / 68 (92) |
---|---|
(Nominaal) koppel in Nm |
250 |
Acceleratie 0–100 km/u in s |
8,6 |
---|---|
Topsnelheid elektrisch in km/u |
170 |
1 | |
---|---|
CO₂-emissie gecombineerd WLTP in g/km |
0 |
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100 km |
17,1–15,5 |
Elektrisch rijbereik WLTP in km 2 |
431–472 |
Passeergeluid in dB(A) |
66 7 |
3 | |
---|---|
Accucapaciteit in kWh |
64,8 |
Bijgeladen elektrisch rijbereik bij 10 minuten High Power Charging in km 3 |
132 - 152 |
Maximaal laadvermogen AC in kW |
11 / 22 4 |
Laadduur AC 0–100% in uur |
6:30 / 3:45 4 |
Maximaal laadvermogen DC in kW |
130 |
Laadduur DC 10–80% in minuten |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Lengte in mm |
4.500 |
Breedte in mm |
1.845 |
Hoogte in mm |
1.616 |
Breedte inclusief spiegels (bestuurder/passagiers kant) in mm |
2.104 |
Wielbasis in mm |
2.692 |
Leeggewicht voertuig in kg 5 |
1.940 |
Toegestaan brutogewicht in kg |
2.435 |
Laadvermogen in kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Optioneel geleverd met ondersteuning voor aanhangwagenbelasting, geremd, tot 12% / trekhaak download in kg 6 |
750 / 75 |
Koffervolume in l |
490–1.495 |
Type aandrijving |
Volledig elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) 8 |
230 (313) 8 |
Koppel in Nm |
494 |
Transmissie |
Automatische 1-versnellingsbak |
Aandrijving |
Vierwielaandrijving |
(Nominaal) vermogen/30 minuten vermogen in kW (pk) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Nominaal) koppel in Nm |
494 |
Acceleratie 0–100 km/u in s |
5,6 |
---|---|
Topsnelheid elektrisch in km/u |
180 |
1 | |
---|---|
CO₂-emissie gecombineerd WLTP in g/km |
0 |
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100 km |
18,1–17 |
Elektrisch rijbereik WLTP in km 2 |
417–438 |
Passeergeluid in dB(A) |
65 7 |
3 | |
---|---|
Accucapaciteit in kWh |
64,8 |
Bijgeladen elektrisch rijbereik bij 10 minuten High Power Charging in km 3 |
118 - 135 |
Maximaal laadvermogen AC in kW |
11 / 22 4 |
Laadduur AC 0–100% in uur |
6:30 / 3:45 4 |
Maximaal laadvermogen DC in kW |
130 |
Laadduur DC 10–80% in minuten |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Lengte in mm |
4.500 |
Breedte in mm |
1.845 |
Hoogte in mm |
1.616 |
Breedte inclusief spiegels (bestuurder/passagiers kant) in mm |
2.104 |
Wielbasis in mm |
2.692 |
Leeggewicht voertuig in kg 5 |
2.085 |
Toegestaan brutogewicht in kg |
2.580 |
Laadvermogen in kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Optioneel geleverd met ondersteuning voor aanhangwagenbelasting, geremd, tot 12% / trekhaak download in kg 6 |
1.200 / 75 |
Koffervolume in l |
490–1.495 |
Type aandrijving |
Volledig elektrisch |
---|---|
Vermogen in kW (pk) 8 |
230 (313) 8 |
Koppel in Nm |
494 |
Transmissie |
Automatische 1-versnellingsbak |
Aandrijving |
Vierwielaandrijving |
(Nominaal) vermogen/30 minuten vermogen in kW (pk) |
225 (306) / 104 (141) |
---|---|
(Nominaal) koppel in Nm |
494 |
Acceleratie 0–100 km/u in s |
5,6 |
---|---|
Topsnelheid elektrisch in km/u |
180 |
1 | |
---|---|
CO₂-emissie gecombineerd WLTP in g/km |
0 |
Stroomverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100 km |
18,1–17 |
Elektrisch rijbereik WLTP in km 2 |
417–438 |
Passeergeluid in dB(A) |
65 7 |
3 | |
---|---|
Accucapaciteit in kWh |
64,8 |
Bijgeladen elektrisch rijbereik bij 10 minuten High Power Charging in km 3 |
118 - 135 |
Maximaal laadvermogen AC in kW |
11 / 22 4 |
Laadduur AC 0–100% in uur |
6:30 / 3:45 4 |
Maximaal laadvermogen DC in kW |
130 |
Laadduur DC 10–80% in minuten |
0:29 |
4.500 mm
|
|
1.845 mm
|
|
1.616 mm
|
|
Lengte in mm |
4.500 |
Breedte in mm |
1.845 |
Hoogte in mm |
1.616 |
Breedte inclusief spiegels (bestuurder/passagiers kant) in mm |
2.104 |
Wielbasis in mm |
2.692 |
Leeggewicht voertuig in kg 5 |
2.085 |
Toegestaan brutogewicht in kg |
2.580 |
Laadvermogen in kg |
570 |
Roof rack mount without roof rails in kg |
75 |
Optioneel geleverd met ondersteuning voor aanhangwagenbelasting, geremd, tot 12% / trekhaak download in kg 6 |
1.200 / 75 |
Koffervolume in l |
490–1.495 |
BMW velgen & banden.
We onderwerpen de banden van onze wagens aan strenge tests met wel 50 verschillende kwaliteitscriteria – veel meer dan de EU wettelijk verplicht voor de etikettering van banden. Hier vindt u alle informatie over de eigenschappen van de bij BMW gebruikte banden.
Verbruik en CO₂-emissie.
BMW iX1 xDrive30: Energieverbruik, gecombineerd WLTP in kWh/100 km: 18,1–17; elektrische actieradius, WLTP in km¹: 417–438
¹ De actieradius is afhankelijk van verschillende factoren, in het bijzonder: persoonlijke rijstijl, aard van het traject, buitentemperatuur, verwarming/airconditioning, voorverwarming.