Onze tool waarmee u uw toestemming voor ons gebruik van cookies kunt beheren, is tijdelijk offline. Daardoor kunnen sommige functies waarvoor uw toestemming voor het gebruik van cookies nodig is, mogelijk ontbreken.

THE NEW iX1

DE NIEUWE BMW iX1: MOTOR & TECHNISCHE GEGEVENS.
Een overzicht van de belangrijkste cijfers en feiten van de nieuwe BMW iX1:
- Stroomverbruik en elektrisch rijbereik
- Prestatiecijfers zoals kW/pk, koppel en acceleratie
- Gewicht, afmetingen, velg- en bandenmaten
Een overzicht van de belangrijkste cijfers en feiten van de nieuwe BMW iX1:
- Stroomverbruik en elektrisch rijbereik
- Prestatiecijfers zoals kW/pk, koppel en acceleratie
- Gewicht, afmetingen, velg- en bandenmaten
TECHNISCHE GEGEVENS VAN DE NIEUWE BMW iX1.
- volledig elektrisch
- iX1 xDrive30
No search result found. Please try another input
Brandstof | Electric |
---|---|
Vermogen in kW (pk) | 230 (313) |
Koppel in Nm | 494 |
Transmissie | Automatische 1-versnellingsbak |
Aandrijving | Vierwielaandrijving |
Vermogen in kW (pk) | 94 (128) |
---|---|
Koppel in Nm | 494 |
Elektrisch rijbereik WLTP in km | 417 - 439 |
---|---|
Maximaal AC laadvermogen in kW | 11 |
Oplaadtijd in uren (0-100%) met de BMW Wallbox | 3,75 |
Maximale DC-laadprestaties in kW | 130 |
Oplaadtijd in min (10-80%) bij maximale DC laadcapaciteit voertuig | 29 |
Topsnelheid in km/u | 180 |
---|---|
Acceleratie 0–100 km/u in s | 5,6 |
Lengte/breedte/hoogte | 4.500 / 1.845 / 1.616 |
---|---|
Breedte in mm / met spiegels | 2104 (1055 / 1049) |
Wielbasis in mm | 2.692 / 11,9 |
Ground clearance in mm | 170 |
Leeggewicht in kg | 2.085 |
---|---|
Maximaal gewicht | 2.580 |
Laadvermogen in kg | 570 |
Toelaatbare asbelasting vooraan/achteraan in kg | 1.225 / 1.415 |
Toegestane ongeremde aanhangerlast / dissellast in kg | 750 / 75 |
Koffervolume in l | 490 - 1495 |
Voorband | 205/65 R17 100 Y XL |
---|---|
Achterband | 205/65 R17 100 Y XL |
Velgmaat, voor | 7,5Jx17 LM |
Velgmaat, achter | 7,5Jx17 LM |
Stroomverbruik gecombineerd in kWh/100 km | 16,9 - 18,1 |
---|
CO₂-emissie gecombineerd WLTP in g/km | 0 |
---|
STROOMVERBRUIK EN CO2-EMISSIE.
BMW iX1 xDrive30*:
Verbruik elektrisch, gecombineerd WLTP in kWh/100 km: 16,8 - 19
Elektrisch rijbereik WLTP in km: 396–440
* De gegevens zijn voorlopig
De officiële gegevens over stroomverbruik en elektrisch rijbereik werden berekend op basis van de voorgeschreven testprocedure en voldoen aan verordening (EU) 715/2007 in de geldende versie. De WLTP-waarden houden rekening met alle extra uitrustingen. Voor wagens met een nieuwe typegoedkeuring sinds 01/01/2021 bestaan de officiële gegevens enkel nog volgens WLTP. Meer informatie over de testprocedures NEDC en WLTP vindt u op www.bmw.com/wltp.
De gegevens voor rijprestaties, verbruik en CO2-uitstoot gelden voor wagens met standaard versnellingsbak.
(1) De officiële gegevens over brandstofverbruik, CO2-emissie, stroomverbruik en elektrisch rijbereik werden berekend op basis van de voorgeschreven testprocedure en voldoen aan verordening (EU) 715/2007 in de geldende versie. De WLTP-waarden houden rekening met alle extra uitrustingen (in dit geval van de Duitse markt). Voor wagens met een nieuwe typegoedkeuring sinds 01/01/2021 bestaan de officiële gegevens enkel nog volgens WLTP. Meer informatie over de testprocedures NEDC en WLTP vindt u op www.bmw.com/wltp
(2) Autonomie afhankelijk van verschillende factoren, in het bijzonder: persoonlijke rijstijl, aard van het traject, buitentemperatuur, verwarming/airconditioning, voorverwarming.
(3) De laadprestaties hangen af van de laadstatus, de omgevingstemperatuur, het individuele rijprofiel en het gebruik van secundaire verbruikers. Het weergegeven rijbereik heeft betrekking op de WLTP Best Case. De laadtijden gelden voor omgevingstemperaturen van 23 °C na een voorafgaande rit en kunnen afwijken naargelang het gebruiksgedrag.
(4) Het EU-leeggewicht heeft betrekking op een wagen met standaarduitrusting zonder opties. In het leeggewicht is rekening gehouden met een voor 90 % volle tank en 75 kg voor de bestuurder. Optionele uitrustingen kunnen het gewicht van de wagen, de nuttige last en bij invloed op de aerodynamica de topsnelheid veranderen.
(5) Tijdelijke verhoging <10 seconden t.o.v. de opgegeven nominale waarde.