Cookies staan ons toe u een betere dienstverlening aan te bieden. Daardoor raden wij u ten zeerste aan cookies van onze website in uw browser te accepteren. Hier vindt u meer informatie over de op deze website gebruikte cookies.
Deze pagina gebruikt cookies.
Voor een onbeperkt gebruik van de BMW website zijn cookies noodzakelijk. Enkele van deze cookies vereisen uw uitdrukkelijke toestemming. Gelieve in te stemmen met het gebruik van cookies om alle functies van de website te kunnen gebruiken. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie
Deze pagina gebruikt cookies.
Door deze website te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie

DE ZEKERHEID ALTIJD IN GOEDE HANDEN TE ZIJN.

BMW TeleServices.

Uw BMW weet zelf wanneer het tijd is voor een onderhoudsbeurt. U wordt attent gemaakt op een noodzakelijke onderhoudsbeurt. U wordt herinnerd aan afspraken. Waar u zich ook bevindt, de BMW Service staat altijd aan uw zijde wanneer u dat wenst.
Met BMW TeleServices van BMW ConnectedDrive hoeft u gewoon aan minder te denken en kunt u nog onbezorgder van het rijplezier genieten.

Automatische BMW Teleservice Call

Wilt u niet aan alles denken? Dan doet uw BMW dat wel voor u: zodra uw BMW een onderhoud nodig heeft, worden alle gegevens die relevant zijn voor een werkplaatsbezoek met een Automatische BMW Teleservice Call naar uw BMW Servicepartner gestuurd. Die kan de gegevens onmiddellijk evalueren en neemt aansluitend telefonisch contact met u op om een afspraak te maken. Dankzij de gegevens waarover hij beschikt, kan uw BMW Servicepartner zich optimaal voorbereiden op uw werkplaatsbezoek door bijvoorbeeld de nodige reserveonderdelen tijdig op voorhand te bestellen. U rijdt dus alleen naar de werkplaats als het echt nodig is. En de servicemedewerkers zijn grondig voorbereid en weten precies wat er moet gebeuren.

Werking van de Automatische BMW Teleservice Call

Voordelen van de Automatische BMW Teleservice Call

 

BMW Teleservice Update

Uw BMW maakt deel uit van ons netwerk: met softwaregebaseerde driver updates voor Bluetooth-GSM's en USB-mediaspelers. Via het BMW Teleservice Update-menu kunt u alle benodigde drivers gemakkelijk downloaden en installeren. Dan bent u zeker van de compatibiliteit van uw mobiele eindapparatuur en de optimale samenwerking met uw BMW. Met deze innovatieve updatefunctie rijdt u altijd met het goede gevoel dat u steeds over de laatste stand van de techniek beschikt.

Werking van de BMW Teleservice Update

Voordelen van de BMW Teleservice Update

 

BMW Teleservice Battery Guard

U hebt uw BMW geparkeerd, maar bent vergeten het licht uit te schakelen? Met de BMW Teleservice Battery Guard* is dat geen enkel probleem: het systeem controleert doorlopend de accuspanning en informeert u per e-mail of SMS zodra de accuspanning onder een bepaalde waarde dreigt te zakken. Daarmee worden startproblemen of andere door de accu veroorzaakte storingen effectief voorkomen. Uw BMW houdt namelijk zelf zijn energiereserves goed in de gaten.
* De BMW Teleservice Battery Guard is enkel beschikbaar in combinatie met een geldig BMW ConnectedDrive contract.

Werking van de BMW Teleservice Battery Guard

Voordelen van de BMW Teleservice Battery Guard

 

Beheer van BMW TeleServices

Bij alle wagens vanaf bouwjaar maart 2008 tot en met juni 2013 zijn BMW Teleservices bij de overeenkomstige uitvoering (SA6AB) en onafhankelijk van een contract al ingebouwd. Vanaf bouwjaar juli 2013 zijn BMW Teleservices met uitvoering SA6AE en een geldig contract ingebouwd.

Activering van BMW TeleServices

Deactivering van BMW TeleServices

Verandering van BMW Servicepartner

 

BMW Teleservice FAQ

 

Wat kost het als ik er gebruik van maak?

Voor welke BMW wagens wordt BMW TeleServices aangeboden?

Is een geldig BMW ConnectedDrive contract nodig om gebruik te kunnen maken van BMW TeleServices?

Naar welke BMW Partners wordt de BMW Teleservice Call standaard verzonden?

Wat moet ik doen om van BMW Partner te veranderen?

Hoe kan ik garanderen dat in mijn tweedehandswagen de diensten van BMW TeleServices kunnen worden gebruikt en dat mijn Servicepartner op de hoogte wordt gebracht?

Waarop moet ik letten bij de wederverkoop van de wagen?

Wat zijn de gebruiksvoorwaarden voor de Teleservice Battery Guard en de Teleservice Update?

Hoe kunnen de diensten van BMW TeleServices in de wagen geactiveerd worden?

Hoe kunnen de diensten van BMW TeleServices in de wagen gedeactiveerd worden?

Alles verbergen
Voor elke andere vraag of een probleem i.v.m. BMW TeleServices kunt u zich wenden tot uw BMW Service Partner:

BMW Belux Contactcenter
Tel. +32 (0) 3 890 50 02 

BMW Road Assist 24/7
Tel. 0800 166 33 (vanuit België)
Vanuit het buitenland: +32 (0) 2 773 61 02
Multimediacontent actiefMultimediacontent niet actief