Cookies staan ons toe u een betere dienstverlening aan te bieden. Daardoor raden wij u ten zeerste aan cookies van onze website in uw browser te accepteren. Hier vindt u meer informatie over de op deze website gebruikte cookies.
Deze pagina gebruikt cookies.
Voor een onbeperkt gebruik van de BMW website zijn cookies noodzakelijk. Enkele van deze cookies vereisen uw uitdrukkelijke toestemming. Gelieve in te stemmen met het gebruik van cookies om alle functies van de website te kunnen gebruiken. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie
Deze pagina gebruikt cookies.
Door deze website te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie

Over offertes.

Hoe ontvang ik een offerte van BMW Financial Services?

Ik wil van mijn offerte een contract laten maken, hoe doe ik dat?

Waarvan hangt het bedrag van de maandelijkse afbetalingen af?

Welke factoren beïnvloeden de berekende restwaarde in mijn offerte?

Welke looptijden zijn mogelijk?

Alles verbergen

Over contracten.

Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven?

Kan ik de overeengekomen kilometers in mijn huurcontract laten aanpassen?

Wat moet ik doen als ik mijn contract wil aflossen?

Kan ik mijn restsaldo herfinancieren?

Kan ik mijn wagen overkopen op het einde van mijn financieel contract?

Kan ik mijn contract overdragen aan een andere partij (debiteurenwijziging)?

Waar moet ik de auto inleveren op einde van contract?

Bij welke tankstations kan ik gebruik maken van mijn tankkaart?

Wanneer krijg ik de afrekening van mijn tankkaart?

Wat moet ik doen in geval van een probleem met mijn tankkaart?   

Hoe kan ik mijn tankkaart stopzetten?

Alles verbergen

Over onderhoudsprogramma.

Kan ik een onderhoudsprogramma na levering van de wagen nog aangaan?

Kan ik op alle modellen een onderhoudsprogramma afsluiten?

Kan ik onderhoud en herstelling laten uitvoeren in het buitenland?

Kan mijn onderhoudsprogramma overgedragen worden aan een andere partij?

Kan ik mijn onderhoudsprogramma vroegtijdig stopzetten?

Wat als mijn onderhoudsprogramma vroegtijdig de kilometers bereikt heeft?

Waarom dien ik de resterende periode bij het vroegtijdig bereiken van de kilometers te betalen?

Wat als mijn onderhoudsprogramma de einddatum bereikt heeft?

Alles verbergen

Over betalingen.

Wat gebeurt er als mijn automatische domiciliering wordt geweigerd?

Wanneer vinden de betalingen van de maandelijkse verplichtingen plaats

Wat moet ik doen als mijn bank of bankrekeningnummer verandert?

Hoe krijg ik mijn login gegevens voor mijn elektronische facturen via Unified Post?

Waarom wordt een administratiekost aangerekend bij boetes?

Hoe kan ik een boete betwisten?

Alles verbergen

Over automatische betaling (AcceptEmail)

Wat is AcceptEmail?

Ik heb me niet opgegeven voor AcceptEmail, mag BMW Financial Services die dan zomaar sturen?

Waarom krijg ik een AcceptEmail?

Is AcceptEmail veilig?

Hoe herken ik een echte AcceptEmail?

Wat heb ik nodig om een AcceptEmail te kunnen betalen?

Ik zie de AcceptEmail niet of slechts gedeeltelijk. Wat moet ik doen om deze wel te kunnen zien?

Ik heb zojuist betaald, maar de AcceptEmail in mijn e-mail geeft dat nog niet aan. Hoe kan dat?

De AcceptEmail is niet terecht en/of het bedrag is niet juist. Wat moet ik doen?

Kan ik ook op een andere manier betalen?

Kan ik een AcceptEmail doorsturen?

Wat moet ik doen als ik een AcceptEmail van BMW Financial Services heb ontvangen en deze (per ongeluk) uit mijn e-mail inbox heb verwijderd?

Waarom zou ik me registreren voor AcceptEmail?

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wat kost AcceptEmail?

Alles verbergen
Multimediacontent actiefMultimediacontent niet actief