Cookies staan ons toe u een betere dienstverlening aan te bieden. Daardoor raden wij u ten zeerste aan cookies van onze website in uw browser te accepteren. Hier vindt u meer informatie over de op deze website gebruikte cookies.
Deze pagina gebruikt cookies.
Voor een onbeperkt gebruik van de BMW website zijn cookies noodzakelijk. Enkele van deze cookies vereisen uw uitdrukkelijke toestemming. Gelieve in te stemmen met het gebruik van cookies om alle functies van de website te kunnen gebruiken. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie
Deze pagina gebruikt cookies.
Door deze website te gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Gedetailleerde informatie over het gebruik van cookies op deze website vindt u onder "Meer informatie". Hier kunt u ook uw toestemming voor het gebruik van cookies intrekken. Meer informatie

Veiligheidskoetswerk

Talrijke verstevigingen in de neus, de B-stijlen en de achterzijde plus het gebruik van nieuwe en bijzonder stevige materialen zorgen voor de perfecte bescherming rondom.
Het veiligheidskoetswerk biedt u de perfecte bescherming rondom: talrijke verstevigingen in de neus, de B-stijlen en de achterzijde plus het gebruik van nieuwe en bijzonder stevige materialen zorgen voor een maximale veiligheid bij aanrijdingen en bieden bescherming tegen binnendringende voorwerpen.
De extreem torsiestijve constructie van het koetswerk begint met de speciaal verstevigde vloerplaat uit hoogvast staal. Op die stevige basis wordt de passagierskooi gebouwd. De stevige A-, B- en C-stijlen, de zeer stabiele dragerstructuur ter hoogte van de drempels, de geïntegreerde flankbescherming en de extreem stijf geconstrueerde dwarsdragers onder de zetels maken in een noodgeval van de passagierskooi een bijzonder stevige overlevingsruimte.
Bumpers voor en achter met regeneratieve botsdempers in aluminium of staal (afhankelijk van het model) vangen zonder enige schade botsingen met een snelheid tot 6 km/u op. Speciale vervormingszones in de neus en de achterzijde absorberen krachten tot 15 km/u en vormen een betrouwbare bescherming tegen schade aan het koetswerk.
Bij hogere snelheden vermindert een gerichte vervorming van de motordrager het gevaar voor de inzittenden en de wagen. Het gerichte gebruik van hoogvaste materialen en de innovatieve toepassing van lichtgewicht materialen zoals aluminium verbeteren het crashgedrag van uw wagen nog en maken het bovendien eenvoudiger om de afzonderlijke elementen te vervangen en te repareren.
 
 
Multimediacontent actiefMultimediacontent niet actief